Your Cart

Regulamin

  1. Kalibracja (adiustacja) – proces podczas którego aktualizowane są wartości wzorcowe w urządzeniu, w taki sposób aby wyniki pokazywały możliwie zbliżone wartości w stosunku
    do podanej, analizowanej próbki.
  2. Naprawa – proces podczas którego urządzenie jest przywracane do stanu używalności poprzez usunięcie usterek w postaci wymiany podzespołów
  3. Wzorcowanie – w dwóch punktach pomiarowych 0,100mg/l oraz 0,250mg/l lub określonych przez użytkownika.
  4. Klient wyraża zgodę na wykonanie czynności niezbędnych do wykonania usługi.
  5. Podczas serwisowania produktu oraz gdy zajdzie konieczność wymiany części urządzenia serwis skontaktuje się z klientem telefonicznie lub poprzez email.
  6. Jeśli klient nie wyrazi zgody na naprawę, lub nie poinformuje serwisu o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia, sprzęt zostanie zwrócony do klienta, a klient poniesie
    koszty przeprowadzenia wstępnych działań serwisowych w wysokości 30zł oraz dostawy w wysokości 24zł.
  7. W przypadku nieodebrania sprzętu zgodnie z zaznaczonym sposobem odbioru w terminie 30 dni od daty wykonania usługi, naliczana będzie opłata magazynowa w wysokości 5zł za
    każdy dzień. Po upływie 40 dni od dnia wykonania usługi sprzęt zostanie zutylizowany, a klient traci prawo do roszczeń z tego tytułu.
  8. Serwis wykonujący usługę nie odpowiada za wady ukryte dostarczonego sprzętu oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu tego sprzętu w zakresie nie związanym bezpośrednio ani
    pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy bądź innej usługi.
  9. Klientowi udziela się dwu tygodniowej (14 dni) gwarancji obejmującej tylko i wyłącznie zakres dokonanych napraw bądź innych wykonanych usług.
  10. Gwarancja nie obejmuje szkód powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania urządzenia, w szczególności uszkodzenia sensora oraz w wyniku napraw wykonanych
    samodzielnie lub przez inny serwis (w tym kalibracja), a także nieprzestrzegania zaleceń związanych z użytkowaniem sprzętu dostarczonych przez serwis oraz producenta.
    Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują także prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków bądź kosztów poniesionych w czasie trwania naprawy bądź
    wykonywania usługi. Klient jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń ujętych w instrukcji i karcie gwarancyjnej.
  11. Klient zobowiązany jest dostarczyć produkt osobiście lub poprzez wysyłkę kurierem lub pocztą. W przypadku wysyłki klient zobowiązuje się do zapakowania produktu w sposób
    chroniący go przed uszkodzeniami podczas transportu.
  12. Polskie Centrum Wzorcowania nie zwraca kosztów dostawy zwrotnej.
  13. Klient oświadcza, że jest świadom odpowiedzialności karnej za podawanie fałszywych lub nieprawidłowych danych oraz że wszystkie podane informacje są poprawne oraz zgodne
    ze stanem faktycznym.
  14. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości SMS na podany numer telefonu oraz wiadomości email z informacją o przebiegu realizacji usługi oraz przypomnieniem o
    konieczności wykonania kolejnej kalibracji. Zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez przesłanie wiadomości email na adres biuro@polskie-centrum-wzorcowania.pl podając w treści wiadomości numer telefonu, którego dotyczy odwołanie w/w zgody.
  15. Klient przekazujący produkt do laboratorium w celu dokonania naprawy lub wykonania innej usługi oświadcza, iż zapoznał się, w pełni zrozumiał oraz akceptuje powyższe
    warunki.
  16. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Polskie Centrum Wzorcowania z siedzibą we Wrocławiu przy ul.Św. Jerzego 1A danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji ww. usług – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
    oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Centrum Wzorcowania z siedzibą we Wrocławiu przy ul.Św. Jerzego 1A
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi adiustacji (kalibracji) na podstawie art..6 ust. 1 lit. a oraz prowadzenia dokumentacji księgowej na
    podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 (RODO).
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:
    a) podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
    b) podmiotom świadczących usługi na rzecz Administratora na podstawie umów powierzenia
    c) bankowi, operatorom pocztowym
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zgromadzone oraz z terminami przechowywania określonymi przez
    przepisy prawa.
  5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
  • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania
    danych,
  • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
  • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
  • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
  • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
  • Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne
    wobec podstawy sprzeciwu;
  1. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania swoich danych osobowych.
  2. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu
    prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z
    obowiązującym prawem.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
    narusza przepisy RODO.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędne w celu usługi adiustacji (kalibracji