- Kalibracja (adiustacja) – proces podczas którego aktualizowane są wartości wzorcowe w urządzeniu, w taki sposób aby wyniki pokazywały możliwie zbliżone wartości w stosunku
do podanej, analizowanej próbki. - Naprawa – proces podczas którego urządzenie jest przywracane do stanu używalności poprzez usunięcie usterek w postaci wymiany podzespołów
- Wzorcowanie – w dwóch punktach pomiarowych 0,100mg/l oraz 0,250mg/l lub określonych przez użytkownika.
- Klient wyraża zgodę na wykonanie czynności niezbędnych do wykonania usługi.
- Podczas serwisowania produktu oraz gdy zajdzie konieczność wymiany części urządzenia serwis skontaktuje się z klientem telefonicznie lub poprzez email.
- Jeśli klient nie wyrazi zgody na naprawę, lub nie poinformuje serwisu o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia, sprzęt zostanie zwrócony do klienta, a klient poniesie
koszty przeprowadzenia wstępnych działań serwisowych w wysokości 30zł oraz dostawy w wysokości 24zł. - W przypadku nieodebrania sprzętu zgodnie z zaznaczonym sposobem odbioru w terminie 30 dni od daty wykonania usługi, naliczana będzie opłata magazynowa w wysokości 5zł za
każdy dzień. Po upływie 40 dni od dnia wykonania usługi sprzęt zostanie zutylizowany, a klient traci prawo do roszczeń z tego tytułu. - Serwis wykonujący usługę nie odpowiada za wady ukryte dostarczonego sprzętu oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu tego sprzętu w zakresie nie związanym bezpośrednio ani
pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy bądź innej usługi. - Klientowi udziela się dwu tygodniowej (14 dni) gwarancji obejmującej tylko i wyłącznie zakres dokonanych napraw bądź innych wykonanych usług.
- Gwarancja nie obejmuje szkód powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania urządzenia, w szczególności uszkodzenia sensora oraz w wyniku napraw wykonanych
samodzielnie lub przez inny serwis (w tym kalibracja), a także nieprzestrzegania zaleceń związanych z użytkowaniem sprzętu dostarczonych przez serwis oraz producenta.
Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują także prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków bądź kosztów poniesionych w czasie trwania naprawy bądź
wykonywania usługi. Klient jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń ujętych w instrukcji i karcie gwarancyjnej. - Klient zobowiązany jest dostarczyć produkt osobiście lub poprzez wysyłkę kurierem lub pocztą. W przypadku wysyłki klient zobowiązuje się do zapakowania produktu w sposób
chroniący go przed uszkodzeniami podczas transportu. - Polskie Centrum Wzorcowania nie zwraca kosztów dostawy zwrotnej.
- Klient oświadcza, że jest świadom odpowiedzialności karnej za podawanie fałszywych lub nieprawidłowych danych oraz że wszystkie podane informacje są poprawne oraz zgodne
ze stanem faktycznym. - Klient wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości SMS na podany numer telefonu oraz wiadomości email z informacją o przebiegu realizacji usługi oraz przypomnieniem o
konieczności wykonania kolejnej kalibracji. Zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez przesłanie wiadomości email na adres biuro@polskie-centrum-wzorcowania.pl podając w treści wiadomości numer telefonu, którego dotyczy odwołanie w/w zgody. - Klient przekazujący produkt do laboratorium w celu dokonania naprawy lub wykonania innej usługi oświadcza, iż zapoznał się, w pełni zrozumiał oraz akceptuje powyższe
warunki. - Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Polskie Centrum Wzorcowania z siedzibą we Wrocławiu przy ul.Św. Jerzego 1A danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji ww. usług – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Centrum Wzorcowania z siedzibą we Wrocławiu przy ul.Św. Jerzego 1A
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi adiustacji (kalibracji) na podstawie art..6 ust. 1 lit. a oraz prowadzenia dokumentacji księgowej na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 (RODO). - Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:
a) podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
b) podmiotom świadczących usługi na rzecz Administratora na podstawie umów powierzenia
c) bankowi, operatorom pocztowym - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zgromadzone oraz z terminami przechowywania określonymi przez
przepisy prawa. - W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania
danych, - dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: - osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne
wobec podstawy sprzeciwu;
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania swoich danych osobowych.
- W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu
prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z
obowiązującym prawem. - Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO. - Podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędne w celu usługi adiustacji (kalibracji